duminică, 18 ianuarie 2015

Da-i unei femei pantofii potriviti...


Intr-adevar: "Da-i unei femei pantofii potriviti si va putea cuceri lumea" - Marilyn Monroe

Doamnelor, sunteti gata sa cuceriti lumea? Pentru ca eu stiu, exact, locul potrivit de unde ne putem achizitiona "armele" :-). Este magazinul online Standard Shoes. E foarte aproape: doar la un click distanta.




Cum nu poti avea niciodata prea multa grija atunci cand iti alegi pantofii, Standard Shoes este locul ideal pentru cumparaturi. Rasfoiti si voi paginile cu sutele de modele de balerini, botine, ghete, cizme, pantofi si tenisi si va veti convinge de calitatea si pretul imbatabil al ofertelor.

Acum, de unde sa alegem avem... dar va intreb: Oare de cate perechi de pantofi are nevoie o femeie pana sa poata spune "am destul" ? 

In ce ma priveste, cred ca as putea spune "am destul" cand voi atinge 500 perechi, dar pana atunci..... va voi dezvalui top 3 preferinte ale mele de pe Standard Shoes.

Ce parere aveti?

Locul 1 si campioane absolute, aceste botine sunt preferatele mele, ideale pentru sezonul acesta mai rece, le gasiti la un pret foarte bun pe Standard-shoes.ro  
Mai mult, nu doar ca au niste preturi accesibile, dar acum, pe site-ul lor, gasiti si foarte multe reduceri :-)


                    

Stil: Casual
Material exterior : Sintetic
Material interior : Sintetic 
Culori disponibile : Negru 
Marimi disponibile : 36 , 37 , 38 
Inaltime : Pana la glezna
Talpa : Toc
Inaltime toc : 5-7 cm
Disponibil : stoc
Pret: 59 RON

Locul 2 aceste cizme minunate si tare dragute, care mie imi plac tare mult, mai ales pentru ca sunt si tare calduroase, eu de fel fiind mai friguroasa si cred ca aceasta pereche de ugg mi-ar prinde tare bine.
De asemenea, le gasiti la un pret foarte bun pe Standard-shoes.ro 




Stil: Comfort
Material exterior : Piele ecologica
Material interior : Textil 
Culori disponibile : Negru 
Marimi disponibile : 37 , 38 , 39 , 40 
Inaltime : Peste glezna
Talpa : Ortopedic
Inaltime toc : 5-7 cm
Disponibil : stoc
Pret: 55 RON

Locul 3 si nu cel din urma, din categoria sneakers, eu mi-am ales aceasta pereche care sunt exact pe stilul meu, dar trebuie sa recunosc ca aici mi-a fost tare greu sa aleg, sunt multe modele care imi plac foarte mult si pe care le-as fi ales fara sa ma gandesc prea mult.




Stil : Sport
Material exterior : Piele ecologica
Material interior : Sintetic 
Culori disponibile : Alb 
Marimi disponibile : 39 Inaltime : Pana la glezna Talpa : Ortopedic Inaltime toc : 3-5 cm Disponibil : stoc
Pret: 75 RON

Deci, doamnelor, sunteti gata sa cuceriti lumea? Eu, cu siguranta, sunt.
Si, de mica, m-am pregatit pentru asta ... :-)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu